Kultúra servisu Výhodný pomer výkonu a ceny technológií, doplnený o autorizovaný zákaznícky servis, predstavuje profesionálnu úroveň servisných služieb spoločnosti Leonardo Technology s.r.o. Zameriavame sa na vysokú úroveň profesionalizmu a neustálu funkčnosť tlačových technológií. Servisná sieť, riadená centrami v Prahe, Ostrave, Hlohovci (Morava) a Piešťanoch (Slovensko), je systematicky budovaná tak, aby minimalizovala dobu reakcie, znížila náklady na dopravu pre zákazníkov a zefektívnila činnosť servisu. Veríme, že naša miestna prítomnosť je najlepším spôsobom, ako poskytnúť maximálnu obchodnú, servisnú a aplikačnú podporu. Vždy dostupný servis Spoľahlivá 24-hodinová servisná telefónna linka je pre vás k dispozícii 7 dní v týždni. Z našich skúseností vieme, že naši servisní technici dokážu s vašou pomocou vyriešiť viac ako 80 % problémov telefonicky alebo online cez softvérovú aplikáciu na diaľku. Aj keď je potrebný servisný zásah, máme viac ako 99% úspešnosť opravy problému u zákazníka na prvý váš telefonát. Tým minimalizujeme prestoje na linke. Za týmto výsledkom stoja viac ako 15 000 skladových položiek náhradných dielov a certifikovaný tím doškolených servisných technikov, ktorí sa špecializujú len na konkrétne opravy strojov a technológií, čím získavajú neoceniteľné skúsenosti, ktoré následne oceníte pri rýchlosti diagnostiky a opravy chýb. Vďaka vašim vysokým požiadavkám sme vytvorili elitný tím servisných technikov s rovnakým počtom plne vybavených servisných vozidiel so zásobou najčastejšie používaných dielov. VYSOKÁ KULTURA SERVISU Program preventívnej údržby šetrí peniaze Ak chcete zaránabať a minimalizovať výpadky, je nevyhnutné mať kvalitný servis a vykonávať preventívne prehliadky. Pravidelnými servisami výrazne predĺžite životnosť tlačových zariadení a eliminujete náhodné, neočakávané a nákladné výpadky. Na tento účel máme k dispozícii servisný modul s programom preventívnych prehliadok, kde všetko sledujeme. Kedy prísť na servis, čo sa bude robiť, ako dlho to potrvá, koľko to bude stáť. Dovoľte nám udržiavať vaše zariadenia v dobrej kondícii a prvotriednom stave. Je to jediná logická investícia do preventívnych servisov (profylaxie), ktorá sa vždy vyplatí. Profylaxia je najlepší liek a vzdy sa vyplatí ˇ ´ ´ 2/3 zamestnancov tvoria servisni technici POZRITE SA na našu servisnú kultúru
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=